Dlouhodobý cíl
Cíl: PRO ŽÁKY
Vést žáky k samostatnosti a zodpovědnosti za své chování a za své zdraví. Posilování pozitivních vztahů v třídním kolektivu a týmové spolupráce.
Cíl: PRO UČITELE
Vzdělávání učitelů v oblasti primární prevence. Zaměření na wellbeing ve škole.
Aplikace získaných znalostí a dovedností ze semináře na téma třídnických hodin (předávání informací, zkušeností a nápadů mezi pedagogy).
Krátkodobý cíl
Cíl: PRO ŽÁKY
Respektování a dodržování společně vytvořených třídních pravidel, umět vyřešit i samostatně drobné krizové situace. Práce s emocemi.
Cíl: PRO UČITELE
Práce se třídou, třídními pravidly, podpora spolupráce nejen mezi žáky ve třídě (zařazování projektů), ale i spolupráce mezi třídami (společné akce a projekty, děti učí děti, starší pomáhají mladším a připravují pro ně akce).
Práce s nově příchozími žáky – zapojení do kolektivu třídy, navázání spolupráce s jejich zákonnými zástupci a práce se žáky vyžadujícími specifickou pozornost (žáci s poruchami chování, učení, apod.).
Specifická prevence
Celoroční cíl je zaměřen na rozvoj spolupráce a komunikace mezi žáky a posilování sociálních vztahů.